Kırıkkale Üniversitesi
  • 30.Yıl
  • diploma eki
  • Tse ISO
  • Tse ISO 10002
EN
  • Facebook
  • Twitter
  • EN
  • Üniversitemiz
    • Rektörlük
      • Rektör
      • Rektörümüzden Mesaj
      • Rektör Yardımcıları
      • Rektör Danışmanları
      Yönetim
      • Yönetim Kurulu
      • Üniversite Senatosu
      • Genel Sekreter
      • Organizayon Şeması
      Üniversitemiz
      • Genel Tanıtım
      • Vizyon - Misyon - Değerler
      • Üniversite Logosu
      • Üniversite Yaşam Rehberi
      • Üniversite Sanal Turu
      • Otuzuncu Yıl
      • Kırıkkalem Dergisi
  • Öğrenci
    • Hızlı Erişim
      • Öğrenci Bilgi Sistemi
      • Merkez Kütüphane
      • E-Posta Girişi
      • Yemek Listesi
      Öğrencilerimiz
      • Akademik Takvim
      • Öğrenci İşleri Dairesi Başkanlığı
      • Yönetmelik / Yönergeler
      • Engelsiz Yaşam Birimi
      • Öğrenci Bilgi Paketi
      • Öğrenci Toplulukları
      • Uluslararası Öğrenci Ofisi
      Dış İlişkiler
      • Erasmus Programı
      • Farabi Programı
      • Mevlana Programı
      • Bologna Süreci
      • Uluslararası Öğrenci Ofisi
      Eğitim İmkanları
      • Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi
      • Sürekli Eğitim Merkezi
      Aday Öğrencilerimiz
      • Yaşam Rehberi
      • Öğrenci Bilgi Paketi
      • Sosyal Tesisler ve Konukevi
      • Spor Tesisleri
      • Yerleşim Alanları
      • Ulaşım İmkanları
      • Beslenme İmkanları
      • Öğrenci Konseyi
      • Akademik Takvim
      • Barınma İmkanları
      • Sağlık Hizmetleri
      • Öğrenci Toplulukları
  • Akademik
    • Enstitüler
      • Fen Bilimleri Enstitüsü
      • Sağlık Bilimleri Enstitüsü
      • Sosyal Bilimler Enstitüsü
      Fakülteler
      • Diş Hekimliği Fakültesi
      • Eğitim Fakültesi
      • Fen Edebiyat Fakültesi
      • Güzel Sanatlar Fakültesi
      • Hukuk Fakültesi
      • İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
      • İslami İlimler Fakültesi
      • Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi
      • Sağlık Bilimleri Fakültesi
      • Spor Bilimleri Fakültesi
      • Tıp Fakültesi
      • Veteriner Fakültesi
      Yüksekokullar
      • Yabancı Diller Yüksekokulu
      Meslek Yüksekokulları
      • Adalet Meslek Yüksekokulu
      • Delice Meslek Yüksekokulu
      • Fatma Şenses Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
      • Hacılar Hüseyin Aytemiz Meslek Yüksekokulu
      • Keskin Meslek Yüksekokulu
      • Kırıkkale Meslek Yüksekokulu
      • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
      Etik Kurullar
      • Fen ve Mühendislik Bilimleri Bilimsel Araştırma ve Yayın Etiği Kurulu
      • Girişimsel Olmayan Araştırmalar Etik Kurulu
      • Hayvan Deneyleri Etik Kurulu
      • Klinik Araştırmalar Etik Kurulu
      • Sağlık Bilimleri Bilimsel Araştırma ve Yayın Etiği Kurulu
      • Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırma Etik Kurulu
      • Sosyal ve Beşeri Bilimler Bilimsel Araştırma ve Yayın Etiği Kurulu
      Bölümler
      • Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Bölümü
      • Enformatik Bölümü
      • Güzel Sanatlar Bölümü
      • Türk Dili Bölümü
      • Yabancı Diller Bölümü
      Birimler
      • BAP Koordinasyon Birimi
      • Meslek Yüksekokulları Koordinatörlüğü
      • ÖSYM Sınav Koordinatörlüğü
      • ÖYP Kurum Koordinasyon Birimi
      • YLSY Kurum Koordinasyon Birimi
  • Araştırma
    • Birimler
      • Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi
      • Teknoloji Transfer Ofisi
      • Proje Koordinasyon Ofisi
      • Kırıkkale Üniversitesi Teknopark

      Merkezler
      • Arıcılık Araştırma Uygulama ve Araştırma Merkezi
      • Bilimsel ve Teknolojik Araştırmalar Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü(KÜBTUAM)
      • Çevre Sorunları Araştırma ve Uygulama Merkezi
      • Çocuk Eğitimi Araştırma ve Uygulama Merkezi
      • Danışma Rehberlik Uygulama ve Araştırma Merkezi
      • El Sanatları Araştırma ve Uygulama Merkezi
      • İslam Ülkeleri Uygulama ve Araştırma Merkezi<
      • Kadın Sorunları Uygulama ve Araştırma Merkezi
      • Kanser Araştırma ve Uygulama Merkezi
      • Kariyer Planlama Uygulama ve Araştırma Merkezi(KAPUM)
      • Kırıkkale ve Yöresi Tarih Araştırma Merkezi
      • Kızılırmak Araştırma ve Uygulama Merkezi
      • Obezite ve Diyabet Çalışmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi
      • Orta Doğu Araştırmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi
      • Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi
      • Spor Bilimleri Uygulama ve Araştırma Merkezi
      • Tüketici Sorunları Araştırma ve Uygulama Merkezi
      • Türkçe Öğretimi Uygulama ve Araştırma Merkezi(TÖMER)
      • Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi
      • Yabancı Diller Öğretim, Araştırma ve Uygulama Merkezi
      • Yapı-Zemin Araştırma ve İnceleme Merkezi
      • Yaşlı Sağlığı Çalışmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi
  • İdari
    • Rektörlük Birimleri
      • İç Denetim Birimi
      • Özel Kalem
      • Kalite Koordinatörlüğü
      • İş Sağlığı ve Güvenliği Koordinasyon Birimi
      • Sıfır Atık Yönetimi Koordinatörlüğü
      Genel Sekreterlik ve Bağlı Birimler
      • Genel Sekreterlik
      • Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı
      • İdari Mali İşler Dairesi Başkanlığı
      • Kütüphane ve Dok. Dairesi Başkanlığı
      • Öğrenci İşleri Dairesi Başkanlığı
      • Personel Dairesi Başkanlığı
      • Sağlık Kültür ve Spor Dairesi Başkanlığı
      • Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı
      • Yapı İşleri ve Teknik Dairesi Başkanlığı
      • Basın Yayın ve Halkla İlişkiler
      • Hukuk Müşavirliği
      • Güvenlik Müdürlüğü
      Hızlı Erişimler
      • EBYS Giriş
      • E-Posta Giriş
      • Yemek Listesi
      • Telefon Rehberi
      • Bilgi Edinme
      • Dilek Sikayet Öneri
  • Hızlı Erişim
    • Genel
      • Akademik Faaliyet Raporu
      • Yaşam Rehberi
      • Bülten
      • Sık Sorulan Sorular
      • Sosyal Tesisler ve Konuk Evi
      • Ara Buluculuk Komisyonu
      Sınav Koordinatörlükleri
      • ÖSYM Sınav Koordinatörlüğü
      • Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi
      • Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi
      • İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi
      Öğrenci
      • Öğrenci İşleri Dairesi Başkanlığı
      • Öğrenci Bilgi Sistemi
      • Merkez Kütüphane
      • Uzaktan Eğitim Uygulaması
      • Akademik Takvim
      • Öğrenci Bilgi Paketi
      • Yemek Listesi
      • Dış İlişkiler Başkanlığı
      Personel
      • EBYS Giriş
      • EBYS ve E-İmza Yardım Sayfası
      • Telefon Rehberi
      • Yapı İşleri Arıza Bildirimi
      • Yemek Listesi
      • Antivirüs Kurulumu
      • Teknik Servis Hizmet Talep Formu
      Akademik
      • Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi
      • Sürekli Eğitim Merkezi
      • ÖYP Kurum Koordinasyon Birimi
      • YLSY Kurum Koordinasyon Birimi
      • Meslek Yüksekokulları Koordinatörlüğü
      • Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi
      E-Posta
      • E-Posta
      • E-Posta Talep Formu
      İletişim
      • Dilek Sikayet Öneri
      İnternet
      • Şifre Değiştirme

Üniversitemizde Akreditasyon Çalışmaları Gözden Geçirildi

  • Anasayfa
  • Üniversitemizde Akreditasyon Çalışmaları Gözden Geçirildi
Facebook Twitter

Üniversitemizde Akreditasyon Çalışmaları Gözden Geçirildi



 Üniversitelerin ulusal ve uluslararası alanda tanınırlığının ve eğitim kalitesinin göstergesi olan akreditasyon belgesi konusunda farkındalık oluşturmak, akreditasyon belgeli fakülte, bölüm ve ana bilim dallarımızın akreditasyon süreci tecrübelerinden faydalanmak ve akredite birimlerimizin sayısını artırmak amacıyla kurulan Akreditasyon Kurulumuz, akademik ve idari birim temsilcilerimizle akreditasyon çalışmaları konusunda genel değerlendirme yapmak, gelecek hedef ve planlarını görüşmek üzere bir araya geldi.                                                     

Toplantıya Rektörümüz Prof. Dr. Ersan Aslan, Kalite Yönetim Temsilcisi ve Rektör Yardımcımız Prof. Dr. Mehmet Başalan, Akreditasyon Sürecinden Sorumlu Rektör Yardımcımız Prof. Dr. Erol Yılmaz, Genel Sekreterimiz Dr. Öğr. Üyesi Şevket Evci, Genel Sekreter Yardımcısı Behçet Canöz, Akreditasyon Kurulu Başkanı Prof. Dr. Naim Deniz Ayaz ve Akreditasyon Kurulu üyeleri, Dekanlarımız, Enstitü ve Yüksekokul Müdürlerimiz ile idari birim amirleri katıldı.

Programın açılış konuşmasını Akreditasyon Sürecinden Sorumlu Rektör Yardımcımız Prof. Dr. Erol Yılmaz yaptı. Prof. Dr. Erol Yılmaz, “Bugün yapmakta olduğunuz işlerin daha görünür olması, kalitesinin ortaya konulması ve bir anlamda tescillenmesi adına, yürütmekte olduğumuz akreditasyon konusunda değerlendirme yapmak ve şu anda Üniversitemizin akreditasyon bağlamındaki durumunu ortaya koymak, birlikte paylaşmak ve gelecek dönemi planlamak adına bir araya geldik.  Akreditasyon çalışmaları aslında zaten yapıyor olduğumuz işlerin niteliğinin değerlendirmesi ve daha ileri seviyelere, daha kaliteli seviyelere getirilebilmesi anlamında; bu seviyeyi kurum geneline yayabilme ve birlikte büyüyebilme, birlikte akredite olabilme anlamında önem taşıyor. Dolayısıyla yaptığımız çalışmaların birlikte en kaliteli seviyeye çıkarılabilmesi adına kurumsal fotoğrafı ortaya koyabilmenin diğer adıdır akreditasyon.  Yönetim olarak, önümüzdeki süreci planlarken üniversitemizde yapılmakta olan çalışmaları 18 ana başlık altında toparladık. Bu ana konulardan birini, akreditasyon başlığıyla öne çıkardık. Konuya verdiğimiz önemini ortaya koyabilmek adına da, gerek akreditasyon almış birimlerden gerek akreditasyon süreci içerisinde olan birimlerde görev yapan öğretim elemanlarımızdan oluşan bir Akreditasyon Kurulu oluşturduk. Bugün Kurul’un ilk çalışması olan bu farkındalık toplantısında önümüzdeki süreci akreditasyon bağlamında en iyi şekilde değerlendirebilmek için yapılacak çalışmaları ana hatlarıyla sizlere aktarmayı ve ayrıca en son akredite olmuş birimimizin bu süreci nasıl gerçekleştirdiğini kısaca aktarmayı amaçladık. Akreditasyon Kurulu üyeleri, süreç içerisinde bütün birimlerle ayrı ayrı görüşmeler yapacak ve akreditasyonu Üniversitemizin bütün birimlerine yayma konusunda önümüzdeki süreçte neler yapılacağını sizlere birimlerinizde aktaracak. Bu anlamda önümüzdeki süreçte, hem kurul üyeleriyle hem de bizzat akreditasyon konusuyla ilgili Rektör Yardımcısı olarak birlikte görev yapacağız” dedi.

Birimlerimizin akredite olmasının Üniversitemiz ve öğrencilerimizin geleceği açısından çok önemli olduğunu belirten Rektörümüz Prof. Dr. Ersan Aslan, “Akreditasyon süreci zaman zaman zorlu aşamaları olan bir süreç olsa da akreditasyon belgesi veya akreditasyon bayrağı alındığında yüzler gülüyor. Bu mutluluğumuzun altında öğrencilerimize, onların geleceğine verdiğimiz önem yatıyor. Herhangi bir birimimizin, fakültemizin akredite olması öğrencilerimizin mezuniyet sonrasında daha kolay iş bulmalarına, kendi mevkidaşlarıyla rekabette önde olmalarına doğrudan katkı sağlıyor.  Akredite olmuş birimler tercih önceliğinde ön planda olduğu için Üniversitemizin öğrenci kalitesi de yükselmektedir. Üniversitemiz birimlerinde günden güne artan akreditasyon belgesi ve akreditasyon bayrağı sayısı, akreditasyon çalışmalarına verdiğimiz değeri gösteriyor. Görev sürem bitene kadar bütün fakültelerimizin, meslek yüksekokullarımızın ve yüksekokulumuzun akredite olması benim için büyük önem taşımaktadır. Akreditasyon sadece kurumsal açıdan değil ülkemiz açısından da önemlidir. Ülke çapında akredite olmuş bölüm ve fakülte sayısının artması halinde mezun gençlerimiz uluslararası alanda çalışma imkanlarına diğer ülkelerdeki meslektaşları gibi eşit şartlarda sahip olacaklar. Bugün yapacağımız toplantıda akreditasyon çalışmaları için kurmuş olduğumuz Akreditasyon Kurulu’nun sorumlusu Prof. Dr. Naim Deniz Ayaz, “Yükseköğretimde Akreditasyon” konulu bir sunum yapacak. Türkiye Enfeksiyon Hastalıkları ve Klinik Mikrobiyoloji Yeterlilik Kurulu’dan (EKMUD) akreditasyon belgesi almaya hak kazanan Üniversitemiz Tıp Fakültesi Enfeksiyon Hastalıkları ve Klinik Mikrobiyoloji Ana Bilim Dalı Başkanı Prof. Dr. Birgül Kaçmaz, bizlere akreditasyon süreci aşamalarını anlatacak. Akredite olmuş ve akreditasyon çalışmaları içinde yer alan birimlerimizin, akreditasyon sürecini başlatmak isteyen birimlerimizle paylaşacağı çok tecrübe var. Öğrencilerimizi geleceğe iyi bir şekilde hazırlamak için akreditasyon çalışmalarını bütün birimlerimizde yaygınlaştırmamız gerekiyor. Yaptığımız takdirde bölümlerimizde ve fakültelerimizde bir farklılık meydana getirmiş olacağız. Birbirimizi motive ettikçe bu süreci başarıyla tamamlayacağımıza inanıyorum” dedi.

Veteriner Fakültesi Öğretim Üyesi ve Akreditasyon Kurulu Başkanı Prof. Dr. Naim Deniz Ayaz, “Akreditasyon konusunda, bu ilk toplantımızda amacımız Üniversitenin genelinde bir farkındalık oluşturmaktır. Akreditasyon, aslında çağımızın bir gerekliliğidir.  Akreditasyon sadece eğitim alanında değil herhangi hizmet sektöründe çalışan tüm kurumlar için de geçerlidir.  Bizler, Ülkemizin geleceğini emanet ettiğimiz, insan kaynaklarını oluşturan Yükseköğretimdeki akreditasyona odaklanacağız. Akreditasyon iki türlüdür: Kurumsal akreditasyon ve Program akreditasyonu. Kurumsal Akreditasyon, kurumsal kaliteyi minimum standartlarda garantilemeyi amaçlar. Yükseköğretim kurumunun idari, mali ve akademik kapasitesi bir bütün olarak değerlendirilir. Program Akreditasyonu ise, programın ön lisans, lisans, yüksek lisans ya da doktora eğitimi kalite ve mükemmeliyet standartlarına uygun olduğunu ortaya koyar. Yüksek Öğretim Kurumunun sadece belirli bir akademik programı örneğin, mühendislik eğitimi, hukuk eğitimi, ya da tıp eğitimi değerlendirilir. Akreditasyon Kurulu seçerken dikkat etmemiz gerekenler, öncelikle Ülkemizde Akreditasyon Kurumunu yetkilendiren Yükseköğretim Kalite Kuruludur. Yükseköğretim Kalite Kurulunun ilgili sayfasında tescil süreci devam eden akreditasyon kuruluşlarından birini seçmemiz gerekiyor ki yaptığımız akreditasyon neticesinde YKS tercih kılavuzunda akredite bir kurum olarak anılabilelim. Akredite kurum olarak anılmak gerçekten öğrenciler bazında bir tercih kriteri olabiliyor” dedi.

Prof. Dr. Naim Deniz Ayaz, “Akreditasyon sistemi, Yükseköğretim Kurumlarında tanınmayı sağlar yani bir kurumu asgari standartlarda hizmet verdiğinin belgelenmesinin yanı sıra bir tanınırlık sağlamak açısından da önemli bir süreçtir. Diploma ve unvanların karşılaştırmasına imkân verir ve yine kurumlar arası gerek öğrenci gerekse de akademik personelin değişimine olanak sağlar. Sorunların ortaya konması ve bunlara çözüm bulunması açısından da gerek kendimizin fotoğrafımızın çekilip aksaklıkların giderilmesini sağlar.   Yükseköğretim kurumları veya programlarının kendi kendini ve yetkili akreditasyon kuruluşlarınca dış değerlendirme yapılmasına imkân verir. Kurumunun veya programın güvenilirliğini ve tanınmasını sağlar. Mükemmeliyet standartlarına sahip olduğunu belgeler, bir defaya mahsus yapılan bir işlem değil, periyodik iç ve dış değerlendirmelere dayanır. Kalitenin sürekli olarak geliştirilmesini amaçlar. Dürüstlüğü, şeffaflığı ve etik standartları yerleştirmeyi amaçlar. Gönüllü, kendi kendine düzenleme sürecidir. Bir kurumun belirli standartları karşılaması ve bunları sürdürmesidir. Ayrıca kalite süreçlerinin olmazsa olmaz değerleri vardır. Bunlar: Liderlik, öğrenci ve toplumsal katkı, çalışanların katılımı, proses yani süreç yaklaşımı, yönetimde sistem yaklaşımı, karar vermede gerçekçi yaklaşım, iyileştirme ve iletişim becerileridir” diye konuştu.

Üniversitemizde akreditasyon başvurusu yapmamış birimlerde yürütülecek faaliyetleri sıralayan Prof. Dr. Naim Deniz Ayaz, “İlk olarak akreditasyon ekibinin oluşturulması ve kuruluşun belirlenmesi gerekir. Akreditasyon başvuru koşul ve süreçlerinin raporlanması, iç ve dış paydaş toplantılar, ulusal ve uluslararası normlarla müfredatın kıyaslanması, akreditasyon kuruluşunun dokümanlarının incelenmesi ve eğitim, akademik personelin değerlendirici olmasının teşvik edilmesi, birim öz değerlendirme raporu oluşturulması, eksikliklerin giderilmesine yönelik çalışmaların yapılması, örnek akredite bir birim veya programın ziyaret edilmesi, değerlendirici olarak görev yapmış kişilerle mini çalıştay düzenlenmesi, akreditasyon başvurusu için gerekli hazırlıkların tamamlanması, akreditasyon başvurusunun gerçekleştirilmesi gibi faaliyetler yürütülmelidir. Diş Hekimliği Fakültesi, Eğitim Fakültesi, İslami İlimler Fakültesi, Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi, Spor Bilimleri Fakültesi akreditasyon süreçleri devam ederken; Tıp Fakültesi ve Veteriner Fakültemiz akredite oldu. Diğer fakülteler ve meslek yüksekokulumuzun da bu süreç esnasında hareketliliğe katılmasını diliyorum” şeklinde konuştu.

Türkiye Enfeksiyon Hastalıkları ve Klinik Mikrobiyoloji Yeterlilik Kurulu’dan (EKMUD) 5 yıl süreyle geçerli akreditasyon belgesi almaya hak kazanan Üniversitemiz Tıp Fakültesi Enfeksiyon Hastalıkları ve Klinik Mikrobiyoloji Ana Bilim Dalı Başkanı Prof. Dr. Birgül Kaçmaz, birim olarak yaşadıkları akreditasyon süreci aşamalarını anlattı.

Prof. Dr. Birgül Kaçmaz, “Enfeksiyon Hastalıkları ve Klinik Mikrobiyoloji (EHKM) eğitimi veren kliniklerin akreditasyonunda amaç; çekirdek eğitim programına uygun bilgiye sahip, ön tanı ve ayırıcı tanıyı yapabilen, kesin tanı için uygun testleri değerlendirebilen, bir çok bölüme konsültasyon hizmeti verebilen, komplikasyon gelişen hastaların yönetimini yapabilen,  güncel bilgiyi takip edebilen uzmanlar yetiştirilmesine katkıda bulunmaktır. Amacın yerine getirildiğinin belgelendirilmesi ve akredite (eş yetkilendirme) edilebilmesi için uzmanlık derneğimiz tarafından Eğitim ve Yeterlilik Kurulu (EMEK) kurulmuştur. EMEK’in görevi; yeterlik sınavları yapmak ve belgelendirmek, eğitim birimlerini gönüllülük esasına göre değerlendirmek, eksiklikleri belirleyerek öneriler geliştirmektir. Akreditasyon kriterlerini karşılayan eğitim klinikleri akredite edilerek, nitelik güvencesi sağlanmaktadır” dedi.

Konuşmasının devamında başvuru sırasında istenen belgeler ve başvuru süreci hakkında bilgi veren Prof. Dr. Birgül Kaçmaz, Rektörümüz Prof. Dr. Ersan Aslan başta olmak üzere akreditasyon çalışmalarında emeği geçenlere teşekkürlerini iletti.

Akreditasyon Sürecinden Sorumlu Rektör Yardımcımız Prof. Dr. Erol Yılmaz’ın genel değerlendirmesi, Akreditasyon Kurulu Başkanı Prof. Dr. Naim Deniz Ayaz ve Prof. Dr. Birgül Kaçmaz’ın katılımcıların sorularını cevaplaması ile devam eden toplantı, günün anısına hatıra fotoğrafı çektirilmesi ile sona erdi.



Haberler

  • Üniversitemizde Akreditasyon Çalışmaları Gözden Geçirildi
    7.04.2023

  • Cakarta Devlet Üniversitesiyle İkili İş Birliği Anlaşması İmzalandı
    13.04.2023
  • Emekli Olan İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dekanımız Prof. Dr. Mahmut Özdemir İçin Üniversitemiz Senatosu’nda Veda Töreni Yapıldı
    14.04.2023
  • Diş Hekimliği Fakültesi Mezunlarımız Öğrencilerimizle Buluştu
    25.04.2023
  • Üniversitemizde Bayramlaşma Programı Düzenlendi
    25.04.2023
  • Üniversitemiz ile Avicenna Tacik Devlet Tıp Üniversitesi Arasında İkili İşbirliği Anlaşması İmzalandı
    3.05.2023
  • Rektörümüz Prof. Dr. Ersan Aslan, Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi (NEVÜ) Rektörü Prof. Dr. Semih Aktekin’i Ziyaret Etti
    3.05.2023
  • TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Eğitimi Sona Erdi
    5.05.2023
  • Keskin Meslek Yüksekokulu Gezici Animasyon Ekibimiz 10. Etkinliğini Gerçekleştirdi
    11.05.2023
  • Üniversitemiz ile Letonya Yaşam Bilimleri ve Teknolojileri Üniversitesi Arasında İşbirliği Toplantısı Yapıldı
    11.05.2023
  • Üniversitemizden, Çölyakla Mücadele Günü Münasebetiyle Bilgilendirme Toplantısı ve Farkındalık Yürüyüşü
    11.05.2023
  • Üniversitemiz Kick Boks Takımı Şampiyonaya Damga Vurdu
    19.05.2023
  • Üniversitemiz ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü Proje Üretimi İçin El Ele Verdi
    11.05.2023
  • Pakistan Wah Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Jameel-Un Nabi, Rektörümüzü Ziyaret Etti
    12.05.2023
  • Oyuncu ve Yazar Aslı Sevi, Usta-Öğrenci Buluşmaları’na Konuk Oldu
    15.05.2023
  • Keskin Meslek Yüksekokulu Gezici Animasyon Ekibi’nden Özel Çocuklarımıza Özel Etkinlik
    12.05.2023
  • Üniversitemizden, HELP Kursları Eğitimi
    12.05.2023
  • Hemşirelik Haftası Tıp Fakültemizde Kutlandı
    29.05.2023
  • Rektörümüz Prof. Dr. Ersan Aslan, Tıp Fakültesi Hastanesi’nde Görev Yapan Hemşirelerle Bir Araya Geldi
    18.05.2023
  • Üniversitemiz Boks Takımı Madalyalar İle Şampiyonayı Tamamladı
    19.05.2023
  • Rektörümüz Prof. Dr. Ersan Aslan, Temsili Askerlik Töreni'ne Katıldı
    24.05.2023
  • Özel Öğrencilerimiz Hobi Bahçemize Konuk Oldular
    23.05.2023
  • 1. Uluslararası Tıp Öğrencileri Sempozyumu Üniversitemizde Gerçekleşti
    25.05.2023
  • Üniversitemizde ‘İletişim Becerileri ve Protokol Kuralları’ Konulu Eğitim Verildi
    23.05.2023
  • Mezunlarımız, Keskin Meslek Yüksekokulu Öğrencileriyle Bilgi ve Tecrübelerini Paylaştı
    26.05.2023
  • 4. Uluslararası Rekreasyon ve Spor Yönetimi Kongresi Başarıyla Tamamlandı
    29.05.2023
  • TS EN ISO/IEC 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Eğitimi Tamamlandı
    26.05.2023
  • Misafir Öğrencilerimiz Çeşnigir Köprüsü'nü Ziyaret Etti
    29.05.2023
  • Doktora Öğrencimizden Enerji Depolama Konulu Projede Önemli Başarı
    30.05.2023
  • Yurtdışındaki Firmalarla Ortak Çalışmalarımız Devam Ediyor
    31.05.2023
  • Üniversitemizde "Sınai Mülkiyet Hakları Eğitimi" Düzenlendi
    1.06.2023
  • Rektörümüz, Yeni Göreve Başlayan ve Görevde Yükselen Akademik Personelimizle Toplantı Yaptı
    9.06.2023
Üniversitemiz

İletişim

  • Adres:

    Kırıkkale Üniversitesi  Rektörlüğü Ankara Yolu 7.Km 71450 Yahşihan/ KIRIKKALE

  • Telefon:

  • Dahili telefon numaraları için tıklayınız

  • Öğrenci İşleri: 444 99 71 444 99 71 444 99 71

  • KEP : kirikkaleuniversitesi@hs01.kep.tr

Kırıkkale Üniversitesi
© Copyright 2016 Kırıkkale Üniversitesi Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı