Kırıkkale Üniversitesi
  • 30.Yıl
  • kku 360
  • diploma eki
  • Tse ISO
  • Tse ISO 10002
EN
  • Facebook
  • Twitter
  • EN
  • Üniversitemiz
    • Rektörlük
      • Rektör
      • Rektörümüzden Mesaj
      • Rektör Yardımcıları
      • Rektör Danışmanları
      Yönetim
      • Yönetim Kurulu
      • Üniversite Senatosu
      • Genel Sekreter
      Üniversitemiz
      • Genel Tanıtım
      • Vizyon - Misyon - Değerler
      • Üniversite Logosu
      • Üniversite Yaşam Rehberi
      • Üniversite Sanal Turu
      • Otuzuncu Yıl
      • Kırıkkalem Dergisi
  • Öğrenci
    • Hızlı Erişim
      • Öğrenci Bilgi Sistemi
      • Merkez Kütüphane
      • E-Posta Girişi
      • Yemek Listesi
      Öğrencilerimiz
      • Akademik Takvim
      • Öğrenci İşleri Dairesi Başkanlığı
      • Yönetmelik / Yönergeler
      • Engelsiz Yaşam Birimi
      • Öğrenci Bilgi Paketi
      • Öğrenci Toplulukları
      • Uluslararası Öğrenci Ofisi
      Dış İlişkiler
      • Erasmus Programı
      • Farabi Programı
      • Mevlana Programı
      • Bologna Süreci
      • Uluslararası Öğrenci Ofisi
      Eğitim İmkanları
      • Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi
      • Sürekli Eğitim Merkezi
      Aday Öğrencilerimiz
      • Yaşam Rehberi
      • Öğrenci Bilgi Paketi
      • Sosyal Tesisler ve Konukevi
      • Spor Tesisleri
      • Yerleşim Alanları
      • Ulaşım İmkanları
      • Beslenme İmkanları
      • Öğrenci Konseyi
      • Akademik Takvim
      • Barınma İmkanları
      • Sağlık Hizmetleri
      • Öğrenci Toplulukları
  • Akademik
    • Enstitüler
      • Fen Bilimleri Enstitüsü
      • Sosyal Bilimler Enstitüsü
      • Sağlık Bilimleri Enstitüsü
      Fakülteler
      • Diş Hekimliği Fakültesi
      • Eğitim Fakültesi
      • Fen Edebiyat Fakültesi
      • Güzel Sanatlar Fakültesi
      • Hukuk Fakültesi
      • İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
      • İslami İlimler Fakültesi
      • Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi
      • Sağlık Bilimleri Fakültesi
      • Spor Bilimleri Fakültesi
      • Tıp Fakültesi
      • Veteriner Fakültesi
      Yüksekokullar
      • Yabancı Diller Yüksekokulu
      Meslek Yüksekokulları
      • Adalet Meslek Yüksekokulu
      • Hacılar Hüseyin Aytemiz Meslek Yüksekokulu
      • Delice Meslek Yüksekokulu
      • Keskin Meslek Yüksekokulu
      • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
      • Kırıkkale Meslek Yüksekokulu
      • Fatma Şenses Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
      Etik Kurullar
      • Hayvan Deneyleri Etik Kurulu
      • Klinik Araştırmalar Etik Kurulu
      • Fen ve Mühendislik Bilimleri Bilimsel Araştırma ve Yayın Etiği Kurulu
      • Sağlık Bilimleri Bilimsel Araştırma ve Yayın Etiği Kurulu
      • Sosyal ve Beşeri Bilimler Bilimsel Araştırma ve Yayın Etiği Kurulu
      • Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırma Etik Kurulu
      • Girişimsel Olmayan Araştırmalar Etik Kurulu
      Bölümler
      • Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Bölümü
      • Enformatik Bölümü
      • Güzel Sanatlar Bölümü
      • Türk Dili Bölümü
      • Yabancı Diller Bölümü
      Birimler
      • BAP Koordinasyon Birimi
      • ÖYP Kurum Koordinasyon Birimi
      • YLSY Kurum Koordinasyon Birimi
      • Meslek Yüksekokulları Koordinatörlüğü
      • ÖSYM Sınav Koordinatörlüğü
  • Araştırma
    • Birimler
      • Teknoloji Transfer Ofisi
      • Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi
      • Kırıkkale Üniversitesi Teknopark
      • Proje Koordinasyon Ofisi

      Merkezler
      Kırıkkale Üniversitesi
      • Bilimsel ve Teknolojik Araştırmalar Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü(KÜBTUAM)
      • Çevre Sorunları Araştırma ve Uygulama Merkezi
      • Danışma Rehberlik Uygulama ve Araştırma Merkezi
      • El Sanatları Araştırma ve Uygulama Merkezi
      • Kadın Sorunları Uygulama ve Araştırma Merkezi
      • Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi
      • Kırıkkale ve Yöresi Tarih Araştırma Merkezi
      • Kanser Araştırma ve Uygulama Merkezi
      • Çocuk Eğitimi Araştırma ve Uygulama Merkezi
      • Tüketici Sorunları Araştırma ve Uygulama Merkezi
      • Yaşlı Sağlığı Çalışmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi
      • Obezite ve Diyabet Çalışmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi
      • Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi
      • Kızılırmak Araştırma ve Uygulama Merkezi
      • Yabancı Diller Öğretim, Araştırma ve Uygulama Merkezi
      • Yapı-Zemin Araştırma ve İnceleme Merkezi
      • Türkçe Öğretimi Uygulama ve Araştırma Merkezi(TÖMER)
      • Kariyer Planlama Uygulama ve Araştırma Merkezi(KAPUM)
      • Bilgisayar Sistemleri Araştırma ve Geliştirme Merkezi(BİSAG)
      • Orta Doğu Araştırmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi
      • Spor Bilimleri Uygulama ve Araştırma Merkezi
      • Arıcılık Araştırma Uygulama ve Araştırma Merkezi
      • İslam Ülkeleri Uygulama ve Araştırma Merkezi
  • İdari
    • Rektörlük Birimleri
      • İç Denetim Birimi
      • Özel Kalem
      • Kalite Koordinatörlüğü
      • İş Sağlığı ve Güvenliği Koordinasyon Birimi
      • Sıfır Atık Yönetimi Koordinatörlüğü
      Genel Sekreterlik ve Bağlı Birimler
      • Genel Sekreterlik
      • Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı
      • İdari Mali İşler Dairesi Başkanlığı
      • Kütüphane ve Dok. Dairesi Başkanlığı
      • Öğrenci İşleri Dairesi Başkanlığı
      • Personel Dairesi Başkanlığı
      • Sağlık Kültür ve Spor Dairesi Başkanlığı
      • Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı
      • Yapı İşleri ve Teknik Dairesi Başkanlığı
      • Basın Yayın ve Halkla İlişkiler
      • Hukuk Müşavirliği
      • Güvenlik Müdürlüğü
      Hızlı Erişimler
      • EBYS Giriş
      • E-Posta Giriş
      • Yemek Listesi
      • Telefon Rehberi
      • Bilgi Edinme
      • Dilek Sikayet Öneri
  • Hızlı Erişim
    • Genel
      • Akademik Faaliyet Raporu
      • Yaşam Rehberi
      • Bülten
      • Sık Sorulan Sorular
      • Sosyal Tesisler ve Konuk Evi
      • Ara Buluculuk Komisyonu
      Sınav Koordinatörlükleri
      • ÖSYM Sınav Koordinatörlüğü
      • Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi
      • Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi
      • İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi
      Öğrenci
      • Öğrenci İşleri Dairesi Başkanlığı
      • Öğrenci Bilgi Sistemi
      • Merkez Kütüphane
      • Uzaktan Eğitim Uygulaması
      • Akademik Takvim
      • Öğrenci Bilgi Paketi
      • Yemek Listesi
      • Dış İlişkiler Başkanlığı
      Personel
      • EBYS Giriş
      • EBYS ve E-İmza Yardım Sayfası
      • Telefon Rehberi
      • Yapı İşleri Arıza Bildirimi
      • Yemek Listesi
      • Antivirüs Kurulumu
      • Teknik Servis Hizmet Talep Formu
      Akademik
      • Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi
      • Sürekli Eğitim Merkezi
      • ÖYP Kurum Koordinasyon Birimi
      • YLSY Kurum Koordinasyon Birimi
      • Meslek Yüksekokulları Koordinatörlüğü
      • Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi
      E-Posta
      • E-Posta
      • E-Posta Talep Formu
      İletişim
      • Dilek Sikayet Öneri
      İnternet
      • Şifre Değiştirme

2022 Yılı Kurum İç Değerlendirme Raporu (KİDR) Hazırlama Çalışmaları Hakkında Bilgilendirme Toplantısı Yapıldı

  • Anasayfa
  • 2022 Yılı Kurum İç Değerlendirme Raporu (KİDR) Hazırlama Çalışmaları Hakkında Bilgilendirme Toplantısı Yapıldı
Facebook Twitter

2022 Yılı Kurum İç Değerlendirme Raporu (KİDR) Hazırlama Çalışmaları Hakkında Bilgilendirme Toplantısı Yapıldı


Üniversitemiz Kalite Koordinatörlüğü tarafından 2022 Yılı Kurum İç Değerlendirme Raporu (KİDR) hazırlama çalışmaları hakkında bilgilendirme toplantısı yapıldı.

 

Kalite Yönetim Temsilcisi ve Rektör Yardımcımız Prof. Dr. Mehmet Başalan Başkanlığında yapılan toplantıya Rektör Yardımcımız Prof. Dr. Erol Yılmaz, Genel Sekreterimiz Dr. Öğr. Üyesi Şevket Evci, Kalite Koordinatör Yardımcıları Dr. Öğr. Üyesi Adem Pehlivanlı ve Dr. Öğr. Üyesi İdris Çakıroğlu,  Kalite Komisyonu üyeleri ve Kalite Alt Komisyonları üyeleri ile Kalite Koordinatörlüğü personeli katıldı.

 

Açılış konuşmasını yapan Kalite Yönetim Temsilcisi ve Rektör Yardımcımız Prof. Dr. Mehmet Başalan, “2022 yılının Kurum İç Değerlendirme Raporunun hazırlanması sürecine bu toplantı ile başlamış oluyoruz. Bir çok birimimiz kendi akreditasyon programları için öz değerlendirme raporlarını hazırlıyorlar. Komisyonlarda bulunan üyelerin %80’i 2021 yılı Kurum İç Değerlendirme Raporunu hazırlayan ekipten oluşuyor. O yüzden hazırlarken çok zorlanmayacağımızı ümit ediyorum. Birimlerimize ait bilgileri en doğru şekilde elde etmek için daha önceki yıllardaki ekiplerimizi güncel tutmaya çalışıyoruz ve farklı birimlerden temsilcileri komisyonlarımıza katarak süreci sağlıklı bir şekilde yürütmeyi amaçlıyoruz. Kalite konusunda Türk Standartları Enstitüsü’ne (TSE) ve Yükseköğretim Kalite Kurulu’na (YÖKAK) karşı sorumluluklarımız var. TSE ISO 9001 ve ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi ve Kalite Yönetim Sistemi sertifikalarının yenilenmesi ve takip tetkikleri için çalışmalar sürdürüyoruz. Bugün YÖKAK’a karşı sorumluluğumuzu yerine getirmek amacıyla toplandık. Bu sene hazırlanan Kurum İç Değerlendirme Raporumuz tatmin edici olursa 31 Mart tarihinde Kurumsal Akreditasyon Programı sürecine başlamayı amaçlıyoruz. Nasıl Veteriner, İslami İlimler, Tıp, Diş Hekimliği, Spor Bilimleri, Mühendislik ve Mimarlık Fakültelerimiz bireysel olarak lisans öğretim programlarının akreditasyon süreçlerini yürütüyorlarsa biz de üniversite olarak kurumsal akreditasyon programına dahil olabiliriz. Kurumsal Akreditasyon Programı’na (KAP) kabul edilebilmek için Kurum İç Değerlendirme Raporu büyük önem taşıyor. Çünkü YÖKAK İzleme ve Değerlendirme Takımı ilk olarak  Kurum İç Değerlendirme Raporu’na bakıyor. Kurum İç Değerlendirme Raporu’na ek olarak bir de verilerin sayısal olarak ifade edildiği gösterge raporumuz var. Rektör Hocamız kalite çalışmalarına büyük önem vermektedir. Türkiye’deki 207 üniversitenin Kurum İç Değerlendirme Raporları kamuya açık bir şekilde YÖKAK’ın sayfasında ilan ediliyor. Bugün Kurum İç Değerlendirme Raporu Hazırlama Kılavuzu’nu (Sürüm 3.1) birlikte gözden geçireceğiz. Ondan sonra hemen alt komisyonlarımız çalışmaya başlayacak. Hepinize başarılı çalışmalar diliyorum” şeklinde konuştu.

 

Genel Sekreterimiz Dr. Öğr. Üyesi Şevket Evci, “ Komisyonların kuruluşundan itibaren Kalite ve Alt Güvence Komisyonu’nda çalışıyorum. Bu dönem de komisyon çalışmalarına katkı sağlamaya devam edeceğim. Çalışkan bir ekibimiz var ve komisyon çalışmalarımızı güzel bir şekilde sürdüyoruz. Herkese başarılar diliyorum” dedi.

 

Depremde vefat eden vatandaşlarımıza Allah’tan rahmet, yaralılara acil şifalar dileyen Rektör Yardımcımız Prof. Dr. Erol Yılmaz, “Milletimiz, bu günlerde olduğu gibi zor zamanlarda bütün farklılıkları bir kenara bırakıp tek yumruk olma, ortak bir hedefe odaklanma becerisini gösteriyor. Bu çok güzel bir şey” dedi.

 

Rektör Yardımcımız Prof. Dr. Erol Yılmaz, konuşmasının devamında şunları söyledi: “Kibre düşmeden kendimizi aynada olduğumuz gibi görmemiz kalite noktasında önem taşıyor. Rahmetli annem, “Oğlum, işini önce kendin beğeneceksin” derdi. Samimi olarak değerlendirdiğinizde yaptığınız işi  beğeniyorsanız diğer insanlar da yaptığınız işi beğenir. Objektif bir şekilde aynaya bakabildiğimiz ölçüde çalışmalarımızın değerini görebiliriz. Objektifliğin yanında bir diğer önemli kavram da adanmışlıktır. Biz Kırıkkale Üniversitesi bayrağını en güçlü ve sürdürülebilir şekilde nasıl dalgalandırabiliriz? Bu büyük aile içinde yaptığımız işi ne kadar kaliteli yaparsak o derecede bayrağın dalgalanmasında payımız olur. Çok güzel çalışmalar ortaya koyacağımıza inanıyorum. Hepinize kolaylıklar diliyorum”

 

Kurum İç Değerlendirme Raporu’nun amacı, içeriği, hazırlanması ve yayımlanması hakkında bilgi veren Kalite Koordinatör Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi Adem Pehlivanlı, “Kurum İç Değerlendirme Raporu (KİDR); kurumun yıllık iç değerlendirme süreçlerini izlemek, Değerlendirme Programlarında (Kurumsal Dış Değerlendirme, Kurumsal Akreditasyon, İzleme ve Ara Değerlendirme) esas alınmak üzere kurum tarafından her yıl hazırlanır ve Yükseköğretim Kalite Kuruluna (YÖKAK) sunulur. KİDR’nin amacı, kurumun kendi güçlü ve gelişmeye açık yönlerini tanımasına ve iyileştirme süreçlerine katkı sağlamaktır. Raporun hazırlık süreci, kurumun Kurumsal Dış Değerlendirme, Kurumsal Akreditasyon, İzleme ve Ara Değerlendirme süreçlerinden en üst düzeyde fayda görmesini sağlayan önemli fırsatlardan biridir. YÖKAK’ın kurumsal değerlendirme süreçleri, bütüncül bir bakış açısıyla; Liderlik, Yönetişim ve Kalite, Eğitim ve Öğretim, Araştırma ve Geliştirme ve Toplumsal Katkı başlıkları altında toplam 14 ana ölçüt ve 46 alt ölçüt ile gerçekleştirilmektedir. Değerlendirme süreçlerinde kullanılan temel araç YÖKAK Dereceli Değerlendirme Anahtarı’dır. YÖKAK Dereceli Değerlendirme Anahtarı yükseköğretim kurumlarının iç değerlendirme çalışmaları ve kurum iç değerlendirme raporu yazımında ve aynı zamanda dış değerlendirme süreçlerinde de kullanılan rubrik tarzında geliştirilmiş bir ölçme aracıdır. YÖKAK dış değerlendirme ya da karar verme süreçlerinde açıklık, nesnellik, anlaşılırlık, tutarlık ve şeffaflığını arttırmak amacıyla geliştirilmiştir. YÖKAK Dereceli Değerlendirme Anahtarı’nda her bir alt ölçüt için kalite güvencesi süreç ya da mekanizmaları; planlama, uygulama, kontrol etme ve önlem alma (PUKÖ) basamaklarının olgunluk düzeyleri dikkate alınarak tanımlanmış olup, 1-5 arasındaki bir ölçekle derecelendirilir. Bu anahtarla olgunluk düzeyi belirlenen ölçütlerin beklentileri karşılama seviyesi ortaya konulmaktadır” şeklinde konuştu.











 

Haberler

  • 2022 Yılı Kurum İç Değerlendirme Raporu (KİDR) Hazırlama Çalışmaları Hakkında Bilgilendirme Toplantısı Yapıldı
    20.02.2023

  • Üniversitemiz YÖKAK Tarafından Verilen Çevrimiçi KİDR Bilgilendirme Toplantısına Katıldı
    22.03.2023
  • 59. Kütüphane Haftası Kutlama Programı “Araştırma Faaliyetleri Çerçevesinde Kütüphanelerin Yeri ve Önemi” Konferansı ile Başladı
    27.03.2023
  • Akreditasyon Belgesi Almaya Hak Kazanan Enfeksiyon Hastalıkları ve Klinik Mikrobiyoloji Ana Bilim Dalımız Rektörümüzü Ziyaret Etti
    22.03.2023
  • Çanakkale Zaferinin 108. Yıldönümü Münasebetiyle Fatma Şenses Sosyal Bilimler MYO'da Çevrimiçi Konferans Düzenlendi
    20.03.2023
  • Üniversitemizde, 14 Mart Tıp Bayramı Kutlandı
    17.03.2023
  • Veteriner Fakültemizde "Veteriner Hekim Mehmet Akif Ersoy" Konulu Çevrimiçi Konferans Düzenlendi
    20.03.2023
  • Güzel Sanatlar Fakültemizde Mehmet Akif Ersoy Portreleri Linol Baskı Resim Etkinliği ve Şiir Dinletisi Yapıldı
    20.03.2023
  • Fatma Şenses MYO'da Öğrencilerimiz İstiklal Marşımızı ve Mehmet Akif Ersoy'u Anlattı
    17.03.2023
  • Kırıkkale MYO'da “İstiklal ve Hilal” Konulu Konferans Yapıldı
    18.03.2023
  • Uluslararası İşbirliklerimiz Sürüyor
    23.03.2023
  • Üniversitemiz Keskin MYO'da İstiklal Marşımızın Kabulü ve Çanakkale Zaferi Anma Programı Düzenlendi
    14.03.2023
  • Rektörümüz, ÜNİKOP Üyesi Rektör ve Rektör Yardımcılarının İştirakleri İle Yapılan “Deprem” Konulu Çevrimiçi Toplantıya Katıldı
    17.03.2023
  • “İstiklal Marşımızı Anlamak”
    15.03.2023
  • Diş Hekimliği Fakültemizde İstiklal Marşı’nın Kabulü ve Mehmet Akif Ersoy’u Anma Programı Düzenlendi
    14.03.2023
  • Üniversitemizde, “Mavi Kod, İlkyardım ve Temel Yaşam Desteği” Eğitimleri Verildi
    14.03.2023
  • Southern Üniversitesi Heyeti Rektörümüzü ve Dış İlişkiler Başkanlığımızı Ziyaret Etti
    8.03.2023
  • Southern Üniversitesi Heyeti Senatomuza Konuk Oldu
    16.03.2023
  • Tıp Fakültemizde 2022 Yılını Değerlendirme ve 2023 Yılını Planlama Toplantısı Yapıldı
    8.03.2023
  • Rektörümüz, Cumhurbaşkanlığı Strateji ve Bütçe Başkanı İbrahim Şenel’i Ziyaret Etti
    9.03.2023
  • Deprem Bölgesinden Dönen Sağlık Ekibimiz ve Hasar Tespit Ekibimiz Senatomuza Konuk Oldu
    24.02.2023
  • Üniversitemiz Kırıkkale Meslek Yüksekokulunda 2022 Yılını Değerlendirme ve 2023 Yılını Planlama Toplantısı Yapıldı
    20.02.2023
  • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulumuzda 2022 Yılını Değerlendirme ve 2023 Yılını Planlama Toplantısı Yapıldı
    23.02.2023
  • Fen, Sağlık ve Sosyal Bilimler Enstitülerimizde 2022 Yılını Değerlendirme ve 2023 Yılını Planlama Toplantısı Yapıldı
    17.02.2023
  • Üniversitemiz İslami İlimler Fakültesinde 2022 Yılını Değerlendirme ve 2023 Yılını Planlama Toplantısı Yapıldı
    20.02.2023
  • Diş Hekimliği Fakültemizde 2022 Yılını Değerlendirme ve 2023 Yılı Planlama Toplantısı Yapıldı.
    28.02.2023
  • Üniversitemiz Hukuk Fakültesinde 2022 Yılını Değerlendirme ve 2023 Yılını Planlama Toplantısı Yapıldı
    16.02.2023
  • Hacılar Hüseyin Aytemiz MYO’da 2022 Yılını Değerlendirme ve 2023 Yılı Planlama Toplantısı Yapıldı
    20.02.2023
  • Mühendislik ve Mimarlık Fakültemizde 2022 Yılını Değerlendirme ve 2023 Yılını Planlama Toplantısı Yapıldı
    15.02.2023
  • Üniversitemizde Deprem Şehitlerimiz İçin Gıyabi Cenaze Namazı Kılındı
    3.03.2023
  • İktisadi ve İdari Bilimler Fakültemizde 2022 Yılını Değerlendirme ve 2023 Yılını Planlama Toplantısı Yapıldı
    16.02.2023
  • Hasar Tespit Ekibimiz Deprem Bölgesinde Çalışmalara Başladı
    13.02.2023
  • Fen Edebiyat Fakültemizde ve Yabancı Diller Yüksekokulumuzda 2022 Yılını Değerlendirme ve 2023 Yılını Planlama Toplantısı Yapıldı
    16.02.2023
  • Spor Bilimleri Fakültemizde 2022 Yılını Değerlendirme ve 2023 Yılını Planlama Toplantısı Yapıldı
    15.02.2023
  • Üniversitemizden Deprem Bölgesine Tıbbi ve Ayni Yardım
    8.02.2023
  • İkinci Grup Sağlık Ekibimiz de Deprem Bölgesine Ulaştı
    13.02.2023
  • Yükseköğretim Kurulu Basın Duyurusu
    11.02.2023
  • Kırıkkale Üniversitesi Sağlık Ekibi Pazarcık’ta Çalışmalarını Sürdürüyor
    13.02.2023
  • Veteriner Fakültemizde 2022 Yılını Değerlendirme ve 2023 Yılını Planlama Toplantısı Yapıldı
    2.02.2023
  • Güzel Sanatlar Fakültemizde 2022 Yılını Değerlendirme ve 2023 Yılını Planlama Toplantısı Yapıldı
    6.02.2023
  • Eğitim Fakültemizde 2022 Yılını Değerlendirme ve 2023 Yılını Planlama Toplantısı Yapıldı
    6.02.2023
  • Sağlık Bilimleri Fakültemizde 2022 Yılını Değerlendirme ve 2023 Yılını Planlama Toplantısı Yapıldı
    2.02.2023
  • Fatma Şenses Sosyal Bilimler MYO'da 2022 Yılını Değerlendirme ve 2023 Yılını Planlama Toplantısı Yapıldı
    6.02.2023
  • Keskin MYO’da 2022 Yılını Değerlendirme ve 2023 Yılı Planlama Toplantısı Yapıldı
    1.02.2023
  • 2023 Yılı Planlama Çalıştayı, Delice MYO’daki Toplantı İle Başladı
    31.01.2023
  • Deprem Bölgesinden Dönen Sağlık Ekibimiz ve Hasar Tespit Ekibimiz Senatomuza Konuk Oldu
    24.02.2023
Üniversitemiz

İletişim

  • Adres:

    Kırıkkale Üniversitesi  Rektörlüğü Ankara Yolu 7.Km 71450 Yahşihan/ KIRIKKALE

  • Telefon:

  • Dahili telefon numaraları için tıklayınız

  • Öğrenci İşleri: 444 99 71 444 99 71 444 99 71

  • KEP : kirikkaleuniversitesi@hs01.kep.tr

Kırıkkale Üniversitesi
© Copyright 2016 Kırıkkale Üniversitesi Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı